Digitalizare

February 22, 2021

Reamintesc faptul că Primăria Municipiului Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, eliberarea avizelor și autorizațiilor etc.

Vă recomand să accesați online informațiile și formularele disponibile pe site-ul primăriei.

✅ Pentru a verifica stadiul soluționării cererilor dumneavoastră, accesați http://primariasv.ro/…/C7FE65EC77619B7742257489004B1C7E…, unde introduceți numărul bonului și data înregistrării.
✅ La subsecțiunea “Formulare”, puteți accesa formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte, http://primariasv.ro/…/portal.nsf/AllByUNID/0000138A…
✅ Pentru plata impozitelor și a taxelor locale, puteți accesa https://www.ghiseul.ro.
✅ În cazul în care nu aveți acces la mediul online, pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele primăriei, recomand să solicitați informațiile de care aveți nevoie apelând la: 0230 212 696.

De asemenea, la nivelul primăriei se instalează un portal web pentru servicii electronice și un sistem digital de administrare al documentelor (prin proiectul APLICAT), cu ajutorul cărora, sucevenii vor putea solicita online actele de care au nevoie (aviz/acord/autorizație/adeverință etc.).

Procesul va fi unul simplu: completarea unei cereri pentru înregistrare solicitare ➡ atașare document justificativ ➡ trimitere către primărie ➡ procesare solicitare ➡ generare act ➡ livrare prin portal împreună cu notificările pe mail/sms.

Proiectul este finanțat prin Fonduri Europene, valoarea totală a acestuia este de 2.777.418 lei, iar termenul de finalizare este 24.07.2021.

Începând de astăzi și până în 17 martie 2021, în cadrul primăriei vor avea loc activități de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate, ce vor oferi servicii electronice pentru cetățeni.

#Suceava #Digitalizare #LH

Distribuie: